Leading as a Team

I vores ydelse Leadership Team Development fokuserer vi på at omdanne jeres ledergruppe til en enhed med et fælles 'vi'. Vi arbejder med mindset, adfærd og bevidst samarbejde for at skabe psykologisk tryghed samt klare roller og ansvar. Gennem en blanding af offsite møder og individuel 1:1 coaching sikrer vi, at ledergruppen finder den mest optimale måde at arbejde sammen på - både i mødelokalet og i hverdagen.

Ydelsen bliver skræddersyet efter jeres behov, men du kan se et eksempel nedenfor på, hvordan en proces for et forløb kunne se ud.

Leading as a Team

Hvem det er for

Vores Leadership Team Development er for seniorledelsesteams, der ønsker at gå fra at være en gruppe af ledere til at blive én ledergruppe med et fælles mål og stærk eksekvering.

Hvorfor det er vigtigt

Et stærkt og sammentømret ledelsesteam er fundamentet for enhver organisations succes. Ved at skabe psykologisk tryghed samt klare roller og ansvar sikrer vi, at ledergruppen kan arbejde strategisk og effektivt sammen om at nå organisationens mål.

Vores andre services

Trusted Advisor

Vores 1:1 executive coaching tilbyder et fortroligt rum, hvor ledere kan tænke højt og udforske nye perspektiver. Med Qwist & Associates som din Trusted Advisor får du ikke kun indsigt i egen adfærd og tanker, men også skræddersyet rådgivning og executive coaching, der bygger på mange års erfaring.

Elevate your Team

Med Elevate Your Team løfter vi jeres strategiske vigtige teams til at præstere på højeste niveau. Vi fokuserer på selvledelse og de elementer, der skaber natural high performing teams, træner nøglekompetencer og styrker fællesskabet.

Vores andre services

Trusted Advisor

Elevate your Team

Med Elevate your Team løfter vi jeres strategiske vigtige teams til at præstere på højeste niveau. Vi fokuserer på selvledelse og de elementer, der skaber natural high performing teams, træner nøglekompetencer og styrker fællesskabet hos jer.

Følg Qwist & Associates på SoMe